вторник, декември 24, 2013

Прошка

Прости ми любов моя...
Прости ми за всичко, което успях да ти причиня през всички тези години. Прости ми за всички надежди, които имаше за нас, а аз не можах да оправдая.
Прости ми, че не бях човека, който трябваше да оцени любовта с която ме даряваше, без да искаш нищо в замяна.
Прости ми, че взех сърцето ти цяло и ти го върнах на части. Не биваше да го правя, нямах правото да постъпвам така с него. Не оцених колко много ти е коствало за да ми го дадеш.
Сега вече е късно.
Искам прошка, за клетата си душа, която толкова късно успя да разбере, какво съм ти причинила.
Може и за нея да е късно, както е късно за любовта ми.
Обичам те и винаги ще те обичам, сега дори и повече от преди, но тази любов ще остане неизказана, несподелена. Не е редно да ти я давам, защото когато трябваше да бъде твоя, аз я дарих на друг.
Прости ми любов моя, за това че бях глупачка. Сълзите ми не са достатъчни за да изтрият болката, която ти причиних.
Единственото, на което мога да се надявам е някой ден да намериш сили и да ми простиш.
Прости ми любов моя, за това че винаги ще те обичам, колкото и трудно да е...

Няма коментари:

Публикуване на коментар